kubki z logo.
Ceny świadczonych usług są bardzo zróżnicowane i mieszczą się w przedziale od kilkudziesięciu do kilkuset złotych. Czas realizacji zamówienia złożonego w drukarni nie przekracza najczęściej siedmiu dni roboczych.
Bardzo konkurencyjne ceny oferują drukarnie internetowe.
W dobie powszechnego dostępu do informacji
W dobie powszechnego dostępu do informacji gdzie kluczową rolę odgrywa internet czy telewizja, reklamowanie swojego produktu, bądź usługi nie stanowi żadnego problemu. Coraz rzadziej można spotkać tak popularną formę jaką są ulotki. Prościej jest rozesłać broszurki na maila od razu do dużej grupy odbiorców czy zareklamować swoją rzecz jedną reklamą w telewizji. Drukarnia jest wybierana do tego w coraz mniejszej ilości przypadków. Nie należy zapominać, że mimo wszystko nie każdy ma jeszcze nieograniczony dostęp do środków masowego przekazu.
Ale nie powinniśmy zapominać o możliwości
Prowadząc firmę dążymy do zdobycia jak największej ilości klientów. Nasze działania marketingowe obecnie skupiają się na marketingu internetowym. Ale nie powinniśmy zapominać o możliwości reklamy poprzez ulotki. Szczególnie osoby starsze skłonne są do większego zaufania jeśli mogą fizycznie dotknąć prospektu informacyjnego. Wysokiej jakości papier, druk w odpowiedniej czcionce daje wrażenie profesjonalizmu naszej firmy. Drukarnia, której zlecimy wykonanie ulotki często posiada swojego grafika, który zadba o efekt końcowy.
Nie bójmy się więc powrócić do podstawowych narzędzi reklamy naszej firmy.
Nowoczesne metody druku
Drukarnia oferuje wydruk różnego rodzaju produktów. W drukarni można wydrukować już nie tylko ulotki czy wizytówki, ale także możemy wykonać nadruk na tkaninach lub innych przedmiotach, które chcemy spersonalizować. Obecnie usługi drukarni skierowane są do klienta prywatnego i firmowego. Drukarnie stosują różnego rodzaju metody druku, dzięki czemu klient może skorzystać z najdogodniejszej dla niego formy. To sprawia, że oferta drukarni jest niezwykle elastyczna i obszerna, a do tego bardzo atrakcyjna cenowo.